فروشگاه اینترنتی میهن استور

خرید پستی جدیدترین محصولات تبلیغ شده در تلوزیون

فروشگاه اینترنتی میهن استور

خرید پستی جدیدترین محصولات تبلیغ شده در تلوزیون

  • ۰
  • ۰

اس ام اس لاو و پیامک مخصوص روز عشق - اس ام اس خور اس ام اس خور

اگر تمام وجودم از عشقت بسوزد باز هم با خاکسترم خواهم نوشت دوستت دارم …

فرستنده : محمد 026

.
پیامک و اس ام اس روز ولنتاین 2015
.

هرچند تنهایی را دوست ندارم اما دوست دارم در قلب تو تنها باشم تنـــهای تنـــها …

.
پیامک و اس ام اس روز ولنتاین 2015
.

گاه گاهی به یادت غزلی می خوانم

تا نگویی که دلم غافل از آن عهد و وفاست

خوب رویان همه گر با دل من خوب شوند

خوب من ، با همه خوبان ، حساب تو جداست !

.
پیامک و اس ام اس روز ولنتاین 2015
.

ﺗﻮ ﺟﺎﻧﻤﻲ ، ﭼﻪ ﺧﻮﺵ اﺳﺖ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﻪ ﻟﺒﻢ ﻣﻲ ﺭﺳﻲ …

.
پیامک و اس ام اس روز ولنتاین 2015
.

زیباترین جهان را تو ساخته ای ، اینجا در دلم وقتی که هستی …

.
پیامک و اس ام اس روز ولنتاین 2015
.

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ؛ مرا در خود کشیدی ای برمودای من …

فرستنده : نانا

.
پیامک و اس ام اس روز ولنتاین 2015
.

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری

ولی انگار همین جا و همین دور و بری

ماه می تابد و انگار تویی می خندی

باد می آید و انگار تویی می گذری

.
پیامک و اس ام اس روز ولنتاین 2015
.

درد هایم دلنشین می شوند وقتی درمان تویی !

.
پیامک و اس ام اس روز ولنتاین 2015
.

اشتهایم باز شد از بس صدایت را شنیدم و دلم برایت ضعف رفت …

اس ام اس ولنتاین

  • ۹۳/۱۱/۲۳
  • امیر سرابی

اس ام اس